tirsdag, januar 09, 2007

Nå? Hvordan går det?

Bringer det nye året deg det du hadde ønsket/ håpet/ bedt om eller bestemt deg for? Merkelig nok ble jeg hverken tynnere eller fikk bedre kondis i løpet av disse ni dagene som har gått til nå. Jammen bra at det ikke var et av forsettene mine.

Jeg konstaterer fornøyd mitt livsverk FFMS (FolkeForeningen Mot Snø) endelig har vunnet frem med sin misjon. Jeg hadde to fanesaker:
1: La oss byfolk være i fred
2: Snø kun for de som oppsøker den, i verste fall i bystrøk mellom 23/12 og 2/1.

Punkt 1 er jo oppfylt.
Punkt 2 er mer enn oppfylt da vi ikke engang hadde snø i angitte tidsrom. Og jeg vet at de som virkelig VIL ha snø og reiser til steder beliggende +1000 m.o.h, finner det de leter etter.

Det eneste kjipe jeg må innrømme ved å ha oppnådd de to kampsakene til min forening er å innse at jeg var faktisk ikke klar over at hele kloden måtte være på kanten av stupet til en sikker undergang for å oppleve snøfrie vintre. Pokkers. Kanskje jeg må reversere hele foreningen min? Kjempe FOR snø? Ja dét skulle tatt seg ut. Debra FOR snø liksom.... Kjemp for miljø- tomgang adjø?

Men jeg har sluttet å bilen gå på tomgang for å varme den opp før jeg setter meg inn i den. Hvertfall hvis ikke det er FOR kaldt.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden